the foundry nuke မွာ 2d ပံုေတြကို photoshop နဲ႕ ျဖတ္ညွပ္ျပီး 3d ပံုေျပာင္းရပါတယ္
Nuke ရဲ႕ V2 area မွာ tab ႏွိပ္ျပီး common box ေတြေခၚလို႕ရပါတယ္
Nuke ရဲ႕ V2 area မွာ R ကုိႏွိ္ပ္ျပီး ဖိုင္ေတြ read လုပ္လို႕ရပါတယ္
ပံုေတြကုိ Transparent အၾကည္ေဖာက္တာ မသံုးပဲ Alpha နဲ႕သံုးျပီး ေဖာက္ပါတယ္.
Alt + left click ဖိရင္ rotate ပါ
Alt+right click ဖိရင္ zoom ပါ
Alt +wheel middle ဆိုရင္ေတာ့ pen tool ပါ
2d ကေန 3d ေျပာင္းဖို႕ V1 မွာ tap ႏွိပ္ရပါတယ္ ။
ပံုေတြထည္႕ျပီးရင္ camera ကုိ 0,0,0 ကေနစထားျပီးေနာက္ဘက္၀န္ရိုးအတုိင္းဆြဲၾကည္႕ေပးပါက ပံုေပၚလာပါတယ္ .
Card ပံုေပၚမွာႏွိပ္ရင္ အစိမ္းေရာင္ guide line ေတြေပၚလာျပီး စေကးေဖာ္လို႕ရပါတယ္
သူက ပံုအေသးအၾကီးခ်ဲ႕တာမဟုတ္ပဲ ပံုေပၚတဲ့ area သေဘာပါ ။
node ေတြခ်ိတ္ဆက္ပံုနမူနာ
ပံု
^
^
^
^
camera >>>project 3d
^
^
^
^
Card
^
^
^
scence >>>>>>>>>>>>> Viewer
^
^
^ bg
Scaleline render >>>>>>>>>>>>> constant (Dvd 16.9 ျပင္ရန္)
ဒီေပၚဖိ C ႏွိပ္ရင္ color correction
( object , rd background , scence ) သံုခုပါ
Camera ေပၚ double ႏွိပ္ျပီး camera ေရွ႕တိုးပါ ေကာ္ပီတစ္ခုေပၚလာမယ္
0 comments:
Post a Comment