.

Friday, March 15, 2013

ရင္ထဲက ခံစားခ်က္ 15.3.2013


ကၽြန္ေတာ္နားထဲမွာၾကားေနတဲ့အသံက ျမန္မာရုပ္ရွင္ကားေတြၾကည္႕ျပီး
မပီျပင္တာရယ္ နည္းပညာမေကာင္းတာရယ္ လိုအပ္ခ်က္ေတြမ်ားေနတယ္
ဆိုတာမ်ိဳးေတြနဲ႕အမ်ိဳးမ်ိဳးေ၀ဖန္ခံေနရတာေတြၾကားရျပီး ကၽြန္ေတာ္စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္
2013 ဆိုတဲ့ေခတ္ၾကီး ေရာက္လာပါျပီ အိမ္နီးခ်င္းနုိင္ငံအေတာ္မ်ားက
ရုပ္ရွင္နည္းပညာေတြတိုးတတ္ေနပါျပီး ။ ျမန္မာနုိင္ငံရုပ္ရွင္ေလာကမွာ နည္းပညာပုိင္းေတြ
မတိုးတတ္ မပီျပင္ျဖစ္ေနတာကုိ တကယ္ အားမရမိပါဘူး ။ သူတို႕လုပ္သလို
ငါတို႕မလုပ္နုိင္ဘူးလားလို႕ ကၽြန္ေတာ့ကုိယ္ကၽြန္ေတာ္ေမးေနခ့ဲတာလည္းၾကာပါျပီ ။
ဒီလိုနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေအာင္ၾကိဳးစားမယ္ဆိုျပီး အင္တာနက္ထိုင္တုိင္း video effect ေတြ
ကၽြန္ေတာ္ေလ့လာပါတယ္ ။ ဘယ္ေဆာ့၀ဲလ္သံုးမလဲ ဘယ္လိုုလုပ္မလဲ အသံ effect ေတြ
essential movies ေတြေရာေနာက္ျပီး 3D နဲ႕ဖန္တီးတဲ့ landscape ေတြ အေဆာက္အအံုေတြ
ေနာက္ျပီး composite ပုိင္းေတြေရာ အဆံုပဲ တစ္ေယာက္တည္း ေလ့လာေနရတာ
ကၽြန္ေတာ္အရမ္းပင္ပန္းပါတယ္ ။ လူတစ္ေယာက္ဟအျမင့္ ဘယ္ေလာက္ရွိမွန္းမသိတဲ့
ေတာင္ေပၚကို ခြန္အားခ်ီ႕နဲ႕ေနေပမယ့္ ၾကိဳးစားတတ္ေနပါတယ္ ။ ဒါကလည္း ကၽြန္ေတာ္
လူမ်ိဳးေတြ ကၽြန္ေတာ့္နုိင္ငံကုိ တိုးတတ္ေစခ်င္တယ္ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြျပင္းထန္ေနလို႕ပါ ။
ကၽြန္ေတာ့ဘ၀အတြက္စြန္႕စားခန္းတစ္ခုလို႕ေျပာရမလားေတာ့မသိဘူး
ကၽြန္ေတာ္က TU ( civil Btech ) နဲ႕ေက်ာင္းျပီးေတ့ာ ရန္ကုန္မွာ Auto Cad
လာတတ္ေနတာပါ ။ အားတဲ့အခ်ိန္ေတြ video effect ေတြေလ့လာျဖစ္ပါတယ္ ။
ဒီလိုနဲ႕တစ္ရက္မွာ အခြင့္အလမ္းဂ်ာနယ္ထဲမွာ 3d profession animation  ဆိုတာေတြေတာ့
စိတ္၀င္စားသြားပါတယ္ ။ ဆိုဒ္လိပ္စာေပးထားေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း၀င္ၾကည္႕မိတာေပါ့
www.vertexanimationstudio.com ပါ ။ ဒီလိုနဲ႕ ဆိုဒ္မွာတင္ထားတာေတြလည္း သေဘာက်ပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္ေနတာနဲ႕ ကြက္တိလာတုိးေတာ့ တအားေပ်ာ္သြားတယ္ ။
သင္တန္းက လူ ၁၀ ေယာက္ပဲေခၚတာပါ ။ ဒီသင္တန္းကုိတတ္ျဖစ္ဖို႕ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ေတြ
တအားျပင္းထန္လာပါတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည္႕ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္က ေဆာက္လုပ္ေရးလုိင္း ခုက video editing လိုင္းျဖစ္ေနတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္စားမွာလဲ တစ္ခုေတာ့ေရြးရေတာ့မယ္ ။
ကၽြန္ေတာ့္ မိဘ ကၽြန္ေတာ့္ေနာင္ေရးအတြက္ မင္းဒါနဲ႕ သြားမွာလား
စဥ္းစားစရာေတြက အမ်ားၾကီးျပည္႕ေနတယ္ ။ လက္ရွိအေျခေနက ေငြေရးေၾကးေရးကလည္း
ၾကပ္တဲ့အခ်ိန္ျဖစ္ေတာ့ပုိဆိုးတာေပါ့ ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္အေမက အရမ္းခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတယ္
ကၽြန္ေတာ့္၀ါသနာကုိ အခတ္အခဲေတြၾကားကေန ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးတယ္ ။
သင္တန္းတတ္ေတာ့လည္း ကြန္ပ်ဴတာက graphic ပါမွအဆင္ေျပမွာ ကြန္ပ်ဴတာလည္း
၀ယ္ရဦးမွေပါ့ ။ ဒါမွျပန္ေလ့က်င့္လို႕ရတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ့လိုအပ္ခ်က္ေတြကုိ
အေမက ယံုၾကည္မွဴအျပည္႕နဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ကိုျဖည္႕ဆည္းေပးပါတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ အရမ္းေပ်ာ္ေနသလို ကၽြန္ေတာ္ငိုလည္းငိုခ်င္ေနမိပါတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ့္၀ါသနာအတြက္ ကၽြန္ေတာ့အေမ စိတ္ပင္ပန္းေနမလား ကၽြန္ေတာ္
အရမ္းေတြးျပီး ပူေနမိပါတယ္။ အေမေရ အေမ့သား အေမ့ကုိ လုပ္ေကၽြးခ်င္ေနပါျပီး .
သားေအာင္ျမင္ေအာင္ၾကိဳးစားပါ့မယ္ ။ အေမ့ကုိလည္း သတိရတယ္ ျပီးေတာ့ အမွတ္တရအေနနဲ႕
ဒီဆိုဒ္ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ေန႕စဥ္ခံစားခ်က္ေလးေတြနဲ႕ အခတ္အခဲေလးေတြကုိ
ရင္ဖြင့္ေရးသားျပီး ။ ကၽြန္ေတ္ာေလ့လာေနတဲ့ နည္းပညာပုိင္းေလးေတြလည္းမွတ္သားေရးသားပါ့မယ္ ။

ရင္ထဲက ခံစားခ်က္
htun Aung Phyoe



1 comments:

  1. thanks par bro. kyo sar pyi lote par pyit lar mhar par bro. Bro ka taw par tal.

    ReplyDelete