.

Thursday, October 23, 2014

အင္တာနက္ အသံုးျပဳနည္းကုိ ၅၀၀၀(ငါးေထာင္) က်ပ္ျဖင့္သင္ေပးမည္

*အင္တာနက္ အသံုးျပဳနည္း
*ကုိယ္ပုိင္နာမည္ျဖင့္ ကုိယ္ပုိင္ Website(blogspot) ျပဳလုပ္နည္း
*သီခ်င္းမ်ား vidoe မ်ား နဲ႕တျခားဖိုင္မ်ား Download ဆြဲနည္း။
*ကုိယ္ပုိင္ Android software(appyet) ျဖင့္ျပဳလုပ္နည္း။
*Gmail အေကာင့္ (အီေမး) ဖြင့္နည္း
*Gmail, gtalk အသံုးျပဳနည္း 
*ဖုန္းျဖင့္ အင္တာနက္ ခ်ိတ္ဆက္နည္း / အသံုးျပဳနည္း
*Facebook မွာ LikePage ျပဳလုပ္နည္း
*Mp4 ကုိ Mp3 ေျပာင္းနည္း
*VCD Audio စသည္႕ ေခြကူးနည္း
ႏွင့္ တျခား အင္တာနက္မွာ သိသင့္သည္မ်ားကုိ ပါေျပာျပေပးသြားပါ့မည္။

 သင္ေပးမည္႕ Android software(appyet) နမူနာပံုစံ


 ကၽြန္ေတာ္သင္ေပးမည့္ တခ်ိဳ႕ေခါင္းစဥ္ေတြက အေျခခံ ထက္နည္းနည္း ပုိမယ္ထင္ပါတယ္။

နမူနာေျပာရရင္ Website ျပဳလုပ္နည္းဆို အဆင့္ျမင့္ အင္တာနက္အသံုးျပဳနည္းထဲမွာပါပါတယ္။


အျပင္မွာ အင္တာနက္အသံုးျပဳနည္းသင္တန္းေတြေတြ႕ရပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တတ္သိတာေတြကုိ ဒီတုိင္းထားမယ့္အစား

ပညာလိုခ်င္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ သင္ေပးခ်င္ပါတယ္ ။

သင္တန္းေၾကး ၅၀၀၀ ဆိုတာကလည္း အရမ္းနည္းပါတယ္ ။

အျဖစ္ေလာက္ေလးပဲ ေတာင္းထားတာပါ။

ဘာေၾကာင့္နည္းတာလည္း ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေပးမွာကမ်ားေနပါတယ္။ :)

အဓိက အားနည္းခ်က္ တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္ ေနရာတုိင္း လူတုိင္းကုိ မသင္ေပးနုိင္ေသးပါဘူး

ကၽြန္ေတာ္က ေဆာက္လုပ္ေရး company က Site Engineer တစ္ေယာက္ပါ
ကၽြန္ေတာ္ တာ၀န္က်တဲ့ ေနရာတုိုင္းမွာပဲ အခုလိုသင္ေပးမွာပါ ။
သဃၤန္းကၽြန္း ဇ၀န အနီးမွာ ကၽြန္ေတာ္ခုတာ၀န္က်ေနပါတယ္။
အနီးနားက သူငယ္ခ်င္းေတြ သင္ခ်င္ရင္ 
ဒါမွမဟုတ္ သဃၤန္းကၽြန္းမွာ လာသင္နုိင္ရင္ 
၀၉၄၃၁၉၅၈၄၀ (ကုိျဖိဳး) ကုိ ဆက္သြယ္နုိင္ပါတယ္ ။
ကၽြန္ေတာ္ Laptop နဲ႕သင္ေပးနုိင္ပါတယ္။
သူငယ္ခ်င္းေတြ computer ရွိရင္ေတာ့ ပုိအဆင္ေျပပါတယ္။
သင္တန္းခ်ိန္က ညေန ရံုးဆင္းခ်ိန္ေတြသင္ေပးပါ့မယ္ ။
သင္တန္းေနရာက ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္လုပ္တဲ့ ဆိုက္ထဲမွာပဲသင္မွာပါ ။

ပညာ လိုခ်င္ရင္ အခ်ိန္မေရြးလာခဲ့ပါ ။ ၾကိဳဆိုပါတယ္ ။

ကုိျဖိဳး ( 09450717790)
မွတ္ခ်က္၊     ၊  ယခုလို သင္တန္းကုိ အျမဲတမ္းလုပ္ဖို႕ဆိုတာေတာ့ မေသခ်ာပါဘူး 
အခ်ိန္အတုိင္းအတာတစ္ခုေရာက္ရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျပန္နားပါ့မယ္ ။ :)





0 comments:

Post a Comment